State of Decay 2: Juggernaut Edition Soundtrack
State of Decay 2 için bestelenen bu parça listesiyle kendinizi kıyamet ortamına kaptırın. İki diskten oluşan set, Mayıs 2018 tarihinde çıkarılan orijinal oyun müziklerinin yanı sıra iki buçuk saatlik dinleme keyfiniz için dikkatlice sıralanmış 24 yeni parçayı içeriyor.