State of Decay 2: Juggernaut Edition
Zmarli powstali, a cywilizacja upadła. Teraz do Ciebie należy zgromadzenie ocalałych, poszukiwanie zasobów i zbudowanie społeczności z pomocą maksymalnie trzech Twoich znajomych w tym postapokaliptycznym świecie.
State of Decay 2 to gra typu survival-fantasy z otwartym światem dla Ciebie i maksymalnie 3 Twoich znajomych w trybie kooperacji. Po apokalipsie zombie, Twoja mała grupka ocalałych stara się odbudować choćby mały zakątek cywilizacji, a Ty podejmujesz wszelkie decyzje o tym, jak do tego doprowadzić.
Kogo zwerbujesz do swojej społeczności i jak będziesz chronić jej członków? Kto będzie zbierał zapasy, a kto zostanie, by odpierać ataki nieumarłych? I czy powitasz innych ocalałych w Twoim mieście, czy będziesz agresywnie bronił swojego terytorium?
Każda postać w Twojej społeczności ma swój własny, specjalny zestaw umiejętności i cech, więc żadne dwie wspólnoty nie są nigdy takie same. Wyzwania, którym przyjdzie Ci sprostać także różnią się w zależności od tego, kogo zwerbujesz i jakie decyzje podejmiesz w trakcie rozgrywki.
Undead Labs z dumą prezentuje swoją wizję apokalipsy zombie lepszą niż kiedykolwiek wcześniej. Miej oczy szeroko otwarte i broń w pogotowiu. Tej apokalipsy zdecydowanie nie chcesz przegapić.