Steal It
The players have the opportunity to track down thieves 🧐 and lock them up in prison 🚔.
In the free-for-all mode, everyone is on their own 🏃‍♂️. At certain time intervals ⏳, the abilities you can use will change 🔄. You can either steal 🕶️ or perform tasks 🛠️.
All Steal is a chaotic and fast-paced mode where it’s every player for themselves! 🏃‍♂️💨 In this free-for-all mode, your goal is to collect as many coins as possible while outsmarting your opponents.
The twist? Players must complete tasks scattered around the map to earn coins, but they can also steal from others 🕵️‍♀️🔓. Timing is everything—knowing when to complete objectives and when to strike is key to dominating the game.