The future of humanity is balanced on the edge of a blade. Ravaged by strange, powerful creatures, Earth has been abandoned, and what is left of the decimated human race has fled to a Colony in outer space.
Journey across breathtaking science fiction-inspired environments through support for ultrawide screen setups, including 21:9 and 32:9 aspect ratios.
Bring this stunningly vibrant world to life with support for performance-enhancing technologies including NVIDIA DLSS 3 AI-powered graphics, NVIDIA DLAA image quality enhancement, NVIDIA Reflex system latency reduction, as well as AMD FSR 3.
Augment the world of Stellar Blade by downloading an official high resolution background texture pack for supported hardware.