Still Joking
Reflections always do the exact same thing we do. They are forced to repeat all the morning routines, all the self-affirmations and funny faces, and sometimes even the death of their prototype.
Play as Iris, a reflection of the famous actress murdered in front of the mirror. Torn away from usual life, you’re at a turning point where decisions must be made, and they will shape you.
Step into the deadly void to hear its voice; accept a cheese roll from the Chosen One; get drunk; and start losing your mind.Don’t have fun.
Complete tasks for different factions; impress your curator; try to understand the nature of mysterious cracks; and piece together the story of this world – one thing at a time.Solve problems.
Break up arguments; expose the wrongdoers; offer support to those who truly need it.Create problems.