Still There
Every day is the same on the faraway Bento space-lighthouse, until a mysterious radio message breaks through. Evade the past, welcome oblivion, make the perfect Italian coffee.
LEARN THE TRUTH - After receiving an emergency radio transmission, the routines of an isolated space-lighthouse keeper and his AI companion are broken forever. Confront, console and confess through dialogues with rich and compelling characters. A classic, humane, sci-fi mystery.
SOLVE CHALLENGING PUZZLES - You’ll earn a living as Karl Hamba, sole operator of The Bento; monitoring and repairing its core systems alongside Gorky, your on-board artificial intelligence. Study your environment to understand the complex functions of the station, report back to your inept employers and discover your true purpose.
PASS THE TIME - In between your daily tasks you’ll find plenty to occupy yourself with. Challenge Gorky to a game of chess, nurture a pet tuatara and recycle your own urine into another “delicious” meal. The Bento is brimming with detail and interesting ways to interact with everything you see.