STORE SIMULATOR
In a quiet and peaceful neighborhood, you embarked on a long journey to purchase the market of your dreams, and finally, you have reached your goal. Now, it's time to manage your own market to provide quality products and friendly service to the neighborhood residents!
In this exciting simulation game, you will have the opportunity to manage your own neighborhood market. With a wide range of products, from beverages to food items, from cleaning products to technology goods, it's in your hands to satisfy your customers.
Customize your market as you desire! Control every detail, from shelf arrangements to storefront displays. As you earn, expand your market and warehouse, add new products, and enhance your business by increasing customer flow.
Store Simulator offers a detailed graphical interface, realistic simulation features, and a fun-filled experience with engaging tasks. Establish your own business, grow it, and achieve success by serving the people in your neighborhood.