Stories Untold
Stories Untold is a narrative-driven experimental adventure game, that bends the genre into something completely unique. Combining a mix of classic text-adventure, point-and-click and more, 4 short stories are packaged together into a single mysterious anthology that has been described as “a fantastic, fascinating example of interactive visual storytelling” and earning widespread critical acclaim since release.
The game pulls together 80s retro nostalgia, innovative and experimental genre-defying gameplay, and tense, psychological horror to create “one of the most fascinating and unique tales you can play this year.”