StormLancersOST
Return to the mysterious planet of Cryptica with the action-packed official soundtrack of Storm Lancers, bursting with catchy themes and nostalgic vibes, composed by Christopher Wilson and Steve Pardo. Additional composition by C Paul Johnson.