Storm Lancers
You and your friend just crash-landed on an alien planet harboring a secret source of powerful magic. All of reality is on the verge of collapse, and two magical creatures have chosen you as their heroes. To save the planet, you’ll fight, die, and bond with the Stormhearts to rise again — stronger, fiercer, and unstoppable.
Storm Lancers is a fast-paced rogue-like, where every run means dodging death, overcoming enemies, and mastering powerful skills.
On Cryptica, no two runs are the same. Explore ever-shifting biomes in 4K 60 FPS on supported hardware, where every leap, slash, and dash brings you one step closer to unraveling the mystery. Discover powerful gear, master randomized weapons, and earn permanent upgrades that transform your base moveset into an acrobatic arsenal.
From a machine race that consumes planets to alien flora and fauna that want to kill everything, fight through bosses and enemies who will force you to think faster, fight harder, and adapt quickly. This is an ever-changing battlefield where killer instincts and survival skills are everything.