STORROR Parkour Pro
Parkour legends STORROR and game developer HITS collaborate for STORROR Parkour Pro a physics-driven experience that will immerse you in an authentic urban environment. Master your movement, challenge your instincts, and traverse a city designed for limitless creative potential. This Early Access release is focused on a core, reliable experience that is both challenging and rewarding.
Explore the streets and rooftops in a re-imagining of London's Isle of Dogs. Climb moving cranes, ride on top of trains, and escape from helicopters. The world is filled with challenges and opportunities for you to express your creativity and discover London from a whole new perspective.