Stranded: Alien Dawn
Stranded: Alien Dawn'da yeni bir dünyaya gir. Küçük bir mahsur kalmış grubun kaderini senin eline veren bir gezegende hayatta kalma simülasyonu. Zorlayıcı stratejik oynanışla hikayeni şekillendirirken kazazedelerini açlıktan, hastalıktan, kötü hava koşullarından ve daha fazlasından korumak için hayati kararlar ver. Sıradan kamplardan müstahkem üslere kadar geniş ve ölümcül bir uzaylı dünyasında dolaşan uzaylı yaratıkların saldırılarına karşı kazazedeleri savunmak için bir sığınak oluştur. Destansı ve öngörülemez bir yolculuğu tecrübe et.
Stranded: Alien Dawn, seni ve kazazedelerini uçurumun kenarına itiyor. Sınırlı kaynaklar, öngörülemeyen hava koşulları, hastalıklar ve düşmanca uzaylı yaratıklar, acımasız dünyaya ayak basmayı zorlaştırıyor. Sıradaki meydan okuma asla uzakta değildir ve hem gelişmiş kaynaklar hem de geliştirilmiş savunmalar kullanılarak giderek daha sağlam bir üssün inşa edilmesini gerektirir.
Stranded: Alien Dawn'da her oyun birbirinden farklıdır. Rastgele hikaye olayları, uzaylı vahşi yaşam tehditleri ve kötü hava koşullarının yönlendirdiği bir yolculuğu tecrübe et. Aksiliklerle karşılaştığında sorunlara kendi yenilikçi çözümlerini geliştirip aynı anda birden fazla krizi yönet. Lakin her eylemin bir sonucu vardır. Önceden plan yapmaya çalışırken kısa ve uzun vadeli sonuçları risk ve ödülle dengeleyerek kazazedelerinin hikayesini şekillendirirken zor seçimler yapmalısın.