STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN
In this hard-core action RPG, Jack must hazard numerous challenges to bring the light of the crystals back to Cornelia, a kingdom conquered by darkness.
Fight your way through fierce battles with a variety of means to defeat your enemies. With multiple difficulty options and a wide selection of jobs and weapons available to customize your party, you can choose exactly how you want to play.
Will restoring the crystals' light usher in peace or a new form of darkness? ...Or perhaps something else entirely?