「STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN Digital Deluxe Upgrade」
Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin's story doesn't come together until the final hours, but when it does it pairs nicely with a solid and engaging action combat system and a strong dose of FF nostalgia.