Stray Blade
Prove yourself in this action-adventure and master intense combat while exploring the ancient ruins of a mysterious civilization. Legends tell of Acrea the Lost Valley, a wild and overgrown place but unmistakably powerful. You found this forgotten land yet died. Time passes, and miraculously you are brought back to life. The price you pay: You are bound to this land.
THE UNTOLD STORY: Embark on an unforgettable journey and discover the story of Acrea and its ancient legacy. Discover the whole history that turned the peaceful valley into a place of war and death. Use this knowledge to destroy the relics of the past and restore peace in the war-torn valley.
CHANGING WORLD: Change is part of your journey where every victory leaves a mark in the world. Time keeps moving forward even if you die. Revisit the places of former victory and experience the changes you brought to the world. But beware! Your actions will lead to even greater challenges.
EXPLORE THE LOST VALLEY: Acrea's colorful world ranges from overgrown city ruins to frozen caves and winding canyons. Together with your companion, explore the deepest corners of an ever-changing world bristling with adventure.
EPIC BOSS FIGHTS: Encounter the God-Kings that ruined the land in the past. Bring their legacy to fall and free the land from the shadows of the old era. Harvest their powers and use them to unravel the mysteries of Acrea. New domains are waiting to be unlocked.
The Adventurer is a fighter who gains experience through battle, whereas Boji is a craftsman who increases his experience by finding pieces of ancient lore.