Stray Blade
Bu aksiyon-macera RPG'de kendini kanıtla ve gizemli bir medeniyetin kadim harabelerini keşfedip şiddetli çatışmalarda ustalaş. Efsaneler, vahşi ve eski ama eşsiz derecede güçlü olan Kayıp Vadi Acrea'dan bahsediyor. Bu unutulmuş diyarı buldun ama öldün. Zaman geçti ve mucizevi bir şekilde hayata geri döndün. Ödediğin bedelse bu topraklara bağlı kalmak.
ANLATILMAYAN HİKÂYE: Unutulmaz bir yolculuğa koyul ve Acrea ile kadim efsanesinin hikâyesini keşfet. Barışçıl bir vadiyi savaş ve ölümün yuvasına çeviren tarihçenin tamamını keşfet. Bu bilgileri kullanarak geçmişin yadigârlarını yok edip savaş görmüş vadiye huzuru geri getir.
DESTANSI BOSS SAVAŞLARI: Geçmişte bu diyarı mahveden İlah Krallarla yüzleş. Miraslarını yerle bir et ve diyarı eski çağın gölgelerinden özgürleştir. Onların güçlerini toplayıp Acrea'nın gizemlerini çözmek için kullan. Yeni topraklar açılmayı bekliyor.
İLERLEME: Maceracı, savaşlar aracılığıyla deneyim kazanan bir savaşçı. Boji ise kadim hikâye parçaları bularak deneyimini artıran bir zanaatkâr.