Styx: Blades of Greed
Mistrz skradania powraca! Przemierzaj kontynent Iserian, podziwiaj otoczenie z oszałamiającej wysokości i przebiegle eliminuj swoich wrogów. Dzięki mocy kwarcu masz większą swobodę niż kiedykolwiek. Bądź kreatywny, chciwość jest taka przyjemna.
Grasz jako Styx, przebiegły goblin o ciętym języku, który do perfekcji opanował sztukę skradania. Twoim celem jest zdobycie kwarcu, najcenniejszego i najniebezpieczniejszego surowca w świecie stojącym na krawędzi wojny pomiędzy elfami, ludźmi i orkami.
Styx: Blades of Greed udoskonala sprawdzoną formułę dwóch poprzednich gier, a kluczowymi elementami rozgrywki są swoboda i kreatywność. Eksploruj ogromne, rozbudowane wzwyż obszary i opanuj nowe narzędzia oraz moce. Niezależnie od tego, czy dopiero poznajesz serię Styx, czy pasjonuje cię ona do wielu lat – nigdy wcześniej chciwość nie była tak ekscytująca!
Koniec z pracą dla innych! Tym razem nasz słynny zielonoskóry bohater zajmuje się własnymi sprawami i przewodzi swojej drużynie. Na pokładzie sterowca Styx i jego załoga poszukują nowego, tajemniczego źródła energii: kwarcu. W trakcie swojej pełnej intryg podróży będziesz wymykać się pułapkom Inkwizycji, spotykając znajome twarze oraz nowe, barwne postacie. Ta przygoda wyznaczy początek Wielkiej Wojny i opowie o powstaniu Czarnej Ręki – grupy najemników będącej w samym sercu wydarzeń w Of Orcs and Men.
Przemierzaj swobodnie trzy ogromne otwarte obszary: The Wall, który wyznacza granicę świata ludzi; tętniącą życiem wioskę orków Turquoise Dawn; oraz ruiny stolicy elfów, Akenash. Szybuj po niebie na lotni, błyskawicznie docieraj do trudno dostępnych miejsc dzięki kotwiczce i wspinaj się po gigantycznych ścianach przy pomocy pazurów. Aby zbliżyć się do celu, wykorzystuj rozbudowane wzwyż obszary rozgrywki. Każde nowe narzędzie odblokowuje wcześniej niedostępne tereny, umożliwiając dokonywanie postępów w stylu znanym z gier z gatunku „metroidvania”.