SubwaySim 2 - Berlin Route DLC: U4
Discover another part of the Berlin U-Bahn and expand the SubwaySim 2 network with the U4.
With SubwaySim 2 – Berlin Route DLC: U4, a new route joins the Berlin U-Bahn network. Take control of services on one of the capital's shortest yet most distinctive lines and experience another part of Berlin from the driver's cab.
The U4 has been recreated with great attention to detail. Stations, track infrastructure, and numerous characteristic details along the route create an authentic atmosphere and seamlessly integrate the new line into the existing Berlin world of SubwaySim 2.
The U4 also introduces new signalling systems to SubwaySim 2. These have been further developed technically to represent the signalling and its operational processes even more realistically.
In addition to regular services, the DLC includes four specially created scenarios. These feature unique tasks and operational situations where things don't always go according to plan, putting your skills to the test.
The U4 is fully integrated into SubwaySim 2 and expands the existing Berlin game world with another line.