SubwaySim 2 - Berlin Vehicle DLC: Gisela (GI/1E)
Wkrocz do świata berlińskiego metra z serią GI/1E – kultowym klasykiem z Berlina Wschodniego, znanym również jako „Gisela”.
Dzięki SubwaySim 2 - Berlin Vehicle DLC: Gisela (GI/1E) Twoja flota powiększy się o klasyczny pociąg berlińskiego przedsiębiorstwa komunikacyjnego (BVG). W pełni grywalny skład płynnie integruje się z istniejącą rozgrywką SubwaySim-2 i oferuje niepowtarzalne wrażenia z jazdy.
Przejmij sterowanie nad pojazdem z charakterystyczną technologią i własną specyfiką jazdy. Szczegółowo odwzorowana kabina maszynisty umożliwia obsługę kluczowych funkcji, takich jak sterowanie jazdą i hamowaniem, obsługa drzwi, oświetlenie sygnałowe oraz pantograf.
Interaktywny samouczek wprowadzi Cię w obsługę pojazdu. W zawartych scenariuszach czekają na Ciebie różne sytuacje operacyjne: od specjalnych wydarzeń w berlińskiej sieci tras po techniczne przejazdy poza regularnym rozkładem jazdy.
Model GI/1E jest również w pełni zintegrowany z trybem rozkładu jazdy i kariery. Oba tryby zostały dopasowane do charakterystyki tego pojazdu i pozwalają na spójne wykorzystanie go w grze.