Sunday Gold
Experience a unique hybrid of escape room style puzzles, turn-based combat, and RPG mechanics tied together with a dark and cinematic storyline.
Once bustling and full of life, the city of London is in a dark and dismal state. Unemployment and homelessness are at an all-time high. Ethical boundaries are being stretched to their limit and corrupt billionaire, Kenny Hogan, is up to no good.
Immerse yourself in a gritty and graphic world with a storyline narrated by fully voice-acted characters. Experience stunningly hand-drawn environments, 2D cinematics and comic book inspired sequences as well as cliff hangers that will keep you on your toes.
Face off against your opponents in stylish and cinematic RPG style battles. Each team member possesses their own unique set of skills as well as their own strengths and weaknesses. Plan your moves strategically, master winning combos and kick your enemies to the curb.
Battle your own stress levels as well as enemies! Disturbing and pressured situations will wear down your characters’ composure causing them to act impulsively. Maintain your composure with consumables and leadership abilities. Lose your mind, lose the mission!
Sunday Gold takes the traditional elements of a point-and-click game and mixes them with fierce RPG combat and a gritty storyline.