Sunderfolk - Standard Edition
Rediscover game night in this tactical RPG where shared strategy shapes every turn. Adventure across the Sunderlands with up to four players in online multiplayer using your mouse & keyboard or play couch co-op using phones as controllers. Play the first 4 missions for free!
Rediscover game night with Sunderfolk, a tactical co-op RPG built to bring people together. Whether teaming up across the globe via online multiplayer with a mouse and keyboard or playing couch co-op with phones as controllers, Sunderfolk adapts to your group. It’s your party, your plan, and your story to tell.
Playing with phone controls? Only the host needs to own the game! Friends join for free using the free Sunderfolk Controller app as their hand of cards, guidebook, and controller. Just scan a QR code on a shared screen to jump right in.
If you prefer a traditional PC experience you can team up with friends seamlessly through native online multiplayer. Control your heroes directly using full mouse and keyboard support, with your skill cards and stats integrated right on your screen (online multiplayer requires each player to own a copy of the game).
Start your campaign and take on challenging missions together. Use powerful skill cards, choose your turn order, and plan every move. Outsmart enemies, adapt your tactics, and face down epic bosses.
Between battles, unwind in the charming village of Arden. Upgrade shops, discover gear, share hearty meals, and connect with locals—some of whom may spark something more than friendship.
The magic of gathering around the table, without the setup. Whether you're passing around snacks on the couch or strategizing over voice chat online, Sunderfolk brings friends and families together through thoughtful strategy and shared laughs. It’s game night exactly the way it should be.