Super Arcade Boy in Defender of Planet Earth
Super Arcade Boy makes his debut as a classic arcade champion turned planetary freedom fighter. Take to the skies in a retro-style side-scrolling shoot ’em up where the action never lets up.
Blast through waves of enemies and face down bosses across 8 levels, grabbing power-ups to stay ahead of the chaos. Between battles, enjoy amusing dialogue as Super Arcade Boy trades lines with the very aliens he’s destined to defeat.