Super Arcade Boy in Goodbye Greenies
Super Arcade Boy returns for the second installment—bringing classic shoot ’em up action and a fresh alien threat. Take flight and push through nonstop waves of Greenies as a massive invasion closes in.
Fight across 8 challenging levels, powering up your ship and taking on 8 big bosses that demand quick dodges and steady aim. Between the chaos, enjoy funny conversations with the alien leader you’re destined to defeat.