SUPER CRAZY RHYTHM CASTLE
An unforgettable journey with a light heart and a tapping foot. You’ll become one with the music and the madness. Unlikely heroes, approach Rhythm Castle!
Inside, the unhinged King Ferdinand awaits, ready to defend his crown and ruin your day. Overcome his twisted challenges and beat him in his own game.
With over 30 tracks – plus a few hidden extras – tune in for earworm rock, hip hop, dubstep, and plenty more.
Chaotic cooperative gameplay that’s fun and accessible. Not a pro at rhythm games? Each player can play their music in three-button or four-button mode – or hop out to focus on puzzling while your buddy covers the music! Whether you go solo or sync up with friends, get ready to embrace the madness and take on the challenges of Rhythm Castle.
Gunning for a gold medal? Unlock & play every song in the Music Lab. No nonsense, just pure rhythm!
From the twisted mind behind Super Crazy Guitar Maniac Deluxe, the flash game sensation. The rhythm lives on in Super Crazy Rhythm Castle!