We love considering and implementing ideas from players, and we will use Early Access to both expand and improve the game. Early Access provides a great way of involving players in the development process, and we are looking forward to working with the community to make a better game together.
The Early Access version is fully playable featuring two unique kingdoms to play, each with their own mechanics, economies, and maps to explore with their own points of interest and quests. Over 100 items and relics mix with over 70 units with a choice of 11 heroes to lead your kingdom in any given run.
We plan for the full version of Super Fantasy Kingdom to be improved based on community feedback during the Early Access period, including additional content and changes requested from the playerbase, and to have the complete narrative experience.