Super Farming Boy is currently in Early Access because we are seeking feedback from players regarding the content we should prioritize for development. Our primary goals include squashing major bugs, and fine-tuning game balance to create the best possible gaming experience. Additionally, we are actively planning on introducing a wealth of new content such as bosses and seasons, and we eagerly welcome feedback on these additions.
We are a small team and can't make promises, but we'll do everything that's on our hands to make the game as complete as possible.
The Early Access version of the game will be completely playable, though missing some extra content, like more tools and more seasons, and most importantly boss fights.
We are always receptive to feedback on our Discord channel and invite all users to contribute to the game at any time.