Super Farming Boy Demo
Optymalizuj swoją farmę, zbierając pojedynczy plon i obserwując reakcje łańcuchowe i kombinacje, skutecznie zbierając całą farmę naraz. Jednak konieczne jest skrupulatne i strategiczne planowanie wysiewów!
Personalizuj swój DomekBloba fantastycznymi przedmiotami dekoracyjnymi, takimi jak stoliki nocne, dywany i łóżka! Twój dom będzie wyjątkowy i fantastycznie wyglądać dzięki twojemu kreatywnemu dotknięciu.