Super Farming Boy - Ścieżka dźwiękowa
Ciesz się pełnym energii światem Super Farming Boy dzięki tej uroczej i energetycznej oryginalnej ścieżce dźwiękowej autorstwa uznanych kompozytorów Toni Leys i Adriana Domíngueza Sainza. Z chwytliwymi melodiami i nutą nostalgii, ta ścieżka dźwiękowa uchwyca istotę pikselowej przygody i przenosi ją bezpośrednio do twoich uszu.