Super Kids Racing - Mini Edition (Demo)
Super Kids Racing : Mini Edition offers wide variety of challenges which involves 5 different seasons with many different types of vehicles to choose from. Players will love to complete these challenges with their friends in split-screen multiplayer mode.
10 Levels in each season. In total there are 50 Levels with minimum 3 laps in each level. (Free version give access to 2 Levels in season 1, Buy Full Version to Unlock all features of the game.)
50 different types of vehicles to play within the game. (2 Vehicles available to play in Free Version, Buy Full Version to unlock all features of the game.)