Super Kids Racing - Mini Edition
Super Kids Racing : Mini Edition offers wide variety of challenges which involves 5 different seasons with many different types of vehicles to choose from. Players will love to complete these challenges with their friends in split-screen multiplayer mode.
10 Levels in each season. In total there are 50 Levels with minimum 3 laps in each level.
Split screen multiplayer mode enables player to play with their friends and family.