Super Kids Racing - Mini Edition (Demo)
Super Kids Racing: Mini Edition oferuje szeroką gamę wyzwań, które obejmują 5 różnych pór roku i wiele różnych typów pojazdów do wyboru. Gracze będą zachwyceni podejmowaniem tych wyzwań ze znajomymi w trybie wieloosobowym na podzielonym ekranie.
2. 10 poziomów w każdym sezonie. W sumie jest 50 poziomów z minimum 3 okrążeniami na każdym poziomie. (Darmowa wersja zapewnia dostęp do 2 poziomów w sezonie 1. Kup pełną wersję, aby odblokować wszystkie funkcje gry.)
3. 50 różnych typów pojazdów do zabawy w grze. (2 pojazdy dostępne do gry w wersji darmowej. Kup pełną wersję, aby odblokować wszystkie funkcje gry.)