Super Meat Boy 3D
Super Meat Boy 3D er et benhårdt platformsspil, hvor du spiller som en levende kødterning, som prøver at redde sin kæreste (som tilfældigvis er lavet af forbindinger) fra et ondt foster i et glas iført smoking – I 3D! Vores kødfulde helt springer fra vægge, over have af rundsave, gennem sammenstyrtende grotter og bunker af gammelt skrald, idet han ofrer sit eget helbred for at redde sin udkårne – I 3D. Super Meat Boy 3D tager sværhedsgraden fra klassiske retrospil, som vi alle kender og elsker, og skærer dem helt ind benet med rendyrket, kompromisløs platforming, der kræver hurtige reflekser. Sværhedsgraden går fra benhård til komplet nådesløs, når Meat Boy overvinder frodige (men også brændende) skove, kæmpe lossepladser fyldt med menneskehedens skrald og højteknologiske smedjer, som fremstiller de fælder, som uundgåeligt vil slå Meat Boy ihjel igen og igen og igen – I 3D! Som om de mange baner ikke var rigeligt, byder spillet også på episke bosskampe og tonsvis af hemmeligheder, der kan låses op – I 3D!