What is the Super Meat Boy Sidekick?
The Super Meat Boy Sidekick is an in-game cosmetic that you can use in Fortnite starting on March 31, 2026.
At the game’s launch on March 31, 2026, users that purchase Super Meat Boy 3D will also be granted the Super Meat Boy Sidekick in Fortnite on March 31, 2026. Just make sure you purchase Super Meat Boy 3D with the same Epic account you use to play Fortnite.
The Super Meat Boy Sidekick may be purchasable in the Fortnite Shop at a later date.
Yes! If you are signed in with your Epic account on PC or mobile, or have connected your console account(s) to your Epic account, the Super Meat Boy Sidekick will be in your Fortnite Locker starting sometime on March 31, 2026.
If you’ve already purchased the Super Meat Boy Sidekick, you will receive a grant inside Fortnite of 1,500 V-Bucks instead of the Super Meat Boy Sidekick.
Do I get to keep the Super Meat Boy Sidekick if I refund my purchase of Super Meat Boy 3D on the Epic Games Store?
If you refund your purchase of Super Meat Boy 3D on the Epic Games Store, you will lose your Super Meat Boy Sidekick in Fortnite if you obtained it by purchasing Super Meat Boy 3D.
The Super Meat Boy Sidekick in Fortnite is available for as long as Super Meat Boy 3D is available for sale on the Epic Games Store.