Super Meat Boy 3D
Kup Super Meat Boy 3D w Epic Games Store i otrzymaj druha Super Meat Boya w Fortnite w prezencie przy zakupie.Super Meat Boy 3D to piekielnie trudna platformówka, w której wcielisz się w ożywioną kostkę mięsa, która próbuje ocalić swoją dziewczynę (jej ciało stworzone jest z plastrów) przed nikczemnym płodem w słoiku noszącym smoking – a to wszystko w 3D! Nasz mięsny bohater będzie odbijał się od ścian, przeskakiwał nad morzami pił, przedzierał się przez walące się jaskinie i jeziora śmieci, poświęcając swoje zdrowie, by ocalić wybrankę w tarapatach – a to wszystko w 3D! Super Meat Boy 3D wykorzystuje oldschoolowy poziom trudności klasycznych tytułów retro, które wszyscy znamy i kochamy, i łączy ich najlepsze elementy w solidną platformówkę, w której liczy się przede wszystkim refleks. Na coraz trudniejszych poziomach – od pełnych wyzwań po miażdżące duszę – Meat Boy będzie przemierzał zielone (oraz płonące) lasy, rozległe wysypiska pełne odpadów i zaawansowane technologicznie fabryki pułapek, które niewątpliwie będą zabijać Meat Boya raz za razem – a to wszystko w 3D! A jeśli kilka poziomów to za mało, przygotowaliśmy także epickie walki z bossami i mnóstwo sekretów do odkrycia – a to wszystko w 3D!