Hvad er Super Meat Boy Sidekick?
Super Meat Boy Sidekick er en kosmetisk genstand i spillet, som du kan bruge i Fornite fra den 31. marts 2026.
Ved spillets lancering den 31. marts 2026 vil brugere, der køber Super Meat Boy 3D, også få Super Meat Boy Sidekick i Fortnite den 31. marts 2026. Husk blot at købe Super Meat Boy 3D med den samme Epic-konto som den, du bruger til at spille Fortnite.
Super Meat Boy Sidekick kan muligvis købes i Fortnite-butikken på et senere tidspunkt.
Ja! Hvis du er logget ind med din Epic-konto på pc eller mobil, eller du har tilknyttet en eller flere konsolkonti til din Epic-konto, vil Super Meat Boy Sidekick være tilgængelig i dit Fortnite Locker på et tidspunkt i løbet af dagen den 31. marts 2026.
Hvad sker der, hvis jeg allerede har købt Super Meat Boy Sidekick i Fortnite-genstandsbutikken og jeg derefter køber Super Meat Boy 3D i Epic Games Store.
Hvis du refunderer dit køb af Super Meat Boy 3D i Epic Games Store, vil du miste Super Meat Boy Sidekick i Fortnite, hvis du har modtaget det ved at købe Super Meat Boy 3D.