Demo Super Meat Boy 3D
Super Meat Boy 3D ialah sebuah permainan platform yang tersangatlah sukar, di mana anda bermain sebagai kiub daging bernyawa yang cuba menyelamatkan teman wanitanya (yang kebetulan diperbuat daripada kain balutan) daripada janin jahat di dalam balang yang memakai tuksedo – DALAM BENTUK 3D! Wira daging kita ini akan melompat dari dinding, merentasi lautan gergaji bulat, mengharungi gua yang runtuh dan lopak sampah sarat, sanggup mengorbankan keselamatan dirinya demi menyelamatkan gadis pujaan yang dalam bahaya – DALAM BENTUK 3D. Super Meat Boy 3D membawakan kembali tahap kesukaran old school daripada judul-judul retro klasik yang kita semua kenal dan minati, lalu menukarnya menjadi sebuah permainan platform refleks pantas yang terus terang tanpa sebarang perkara karut. Meningkat dari tahap sukar ke tahap yang boleh merobek jiwa, Meat Boy akan meredah hutan yang subur (tetapi juga sedang terbakar), tapak pelupusan sampah luas yang dipenuhi sisa manusia, dan bengkel besi berteknologi tinggi yang menghasilkan perangkap-perangkap yang pastinya akan membunuh Meat Boy berulang-ulang kali – DALAM BENTUK 3D! Dan jika berlambak-lambak tahap permainan masih belum mencukupi, kami juga membawakan pertempuran bos yang epik serta pelbagai rahsia yang boleh dibuka kunci – DALAM BENTUK 3D!