Super Miaoyin
“Super Miaoyin” is a 3D hardcore platformer crafted by a solo developer. You will play as a cartoon-style Miaoyin, ascending the divine tree in a vibrant, fresh art style while embarking on a perilous journey.
The divine tree reaches the sky, and Miaoyin needs to rely on superb jumping skills to clear the level.
The guidance in the dream echoes like a morning bell. Miaoyin soars across the sea and stands at the foot of the divine tree, which reaches from the earth to the sky, its canopy looming through the clouds. Legend has it that the tree seals up both the Eastern Bronze Power and the colorful tail feathers—treasures forged by ancient craftsmen using stars as furnaces. Only the brave can cross the obstacles to touch them.
Miaoyin spreads its wings, only to find its divine power inexplicably suppressed around the tree. It has to fold its wings and begin climbing with its superb jumping ability.
Players can embark on this adventure journey amid a fresh and vibrant atmosphere.
Bring your courage and take on the challenge!Professional players can complete the challenge within 2 hours and reach the top of the Divine Tree.