Super Wash Simulator
Welcome to Super Wash Simulator, a relaxing open world cleaning simulator where every job feels satisfying and every surface is a chance to turn chaos into perfection.
Step into a first-person (FPS) pressure washing experience and explore a living town at your own pace. Drive your starter golf cart, accept contracts through an in-game messaging system, follow the marker, and clean everything until it’s spotless — then get paid and move on to the next job in this calm, task-driven simulator.
But the city doesn’t only wait for missions. As you freely explore the open world, you’ll discover hidden side opportunities: dirty people, animals, and objects scattered throughout the environment. No map marker, no notification — just curiosity, discovery, and extra cash for those who pay attention.
Cleaning is simple, satisfying, and surprisingly skill-based. Each pressure washer features three spray modes — tight and powerful for precision cleaning, wider sprays for faster coverage, and the widest mode for large areas with reduced efficiency. Choosing the right spray at the right moment is key to mastering this power wash simulator experience.
Earn money by completing main contracts and side cleanups, then invest it wisely. Upgrade your equipment with 7 different pressure washers (your first one is free), buy food when hunger strikes, and make small moral choices like helping people in need. Just don’t ignore your basics — eating and sleeping are essential, and pushing yourself too far can cause you to pass out.
As the day turns into night, the world of Super Wash Simulator keeps moving. Time passes naturally, lighting changes, and exhaustion becomes a real factor. You can choose to push on and finish one last job — or head home to sleep, recover, and start a fresh day. Managing your rest is part of the experience, adding a subtle layer of realism without ever breaking the game’s relaxing flow.
From police vehicles and trucks to gyms, aircraft hangars, city infrastructure, basketball courts, garages, ATMs, and more, Super Wash Simulator offers a wide variety of satisfying cleaning jobs. There are no timers and no pressure — just you, the washer, and the pure pleasure of watching dirt disappear.
Build your routine. Explore the city. Upgrade your gear. Turn grime into shine — and make the entire town spotless in Super Wash Simulator.