SUPERHOT
SUPERHOT is the first-person shooter where time moves only when you move. No regenerating health bars. No conveniently placed ammo drops. It's just you, outnumbered and outgunned, grabbing weapons off enemies to shoot, slice, and maneuver through bullets.
With its unique, stylized graphics SUPERHOT finally adds something new and disruptive to the FPS genre. SUPERHOT’s polished, minimalist visual language helps you focus on what's most important – the fluid gameplay and the cinematic beauty of the fight.
■ Challenge Mode – take on SUPERHOT with your bare hands, no restarts, timed runs, and more.
■ Replay Editor – edit and upload your best runs for all to see on superhot.video.
Superhot is a clever blend of shooter and puzzle elements that's driven by a devious, dark narrative.
Effortlessly stylish, perhaps to the detriment of substance. But Superhot isn't one to miss.