SUPERHOT
SUPERHOT zamanın yalnızca sen hareket ederken aktığı bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Yeniden dolan can çubukları yok. Kolay yerlere yerleştirilmiş cephaneler yok. Yalnızca sen varsın. Etrafın düşmanlarla çevrili ve çok az silahın var, düşmanlarından düşen silahları yakalayarak onları vuruyorsun, kesiyorsun ve kurşunlardan kıvrak hareketlerle kurtuluyorsun.
Eşsiz ve kendine has grafikleri ile SUPERHOT, sonunda birinci şahıs nişancı türüne yeni ve ezber bozan bir şeyler ekliyor. SUPERHOT'ın parlak ve minimalist görsel dili, en önemli şeye odaklanmana yardımcı oluyor: akıcı oynanış ve savaşmanın sinematik güzelliği.
■ Mücadele Modu – Silahsız, yeniden başlama olmadan, süreli koşular ve daha fazlasıyla SUPERHOT'ta mücadele et.
■ Yeniden Oynatma Editörü - En iyi koşularını düzenle ve herkesin görmesi için superhot.video adresine yükle.