Supre-Immune is an action roguelike featuring over 150 evolution ideas and diverse build combinations. Player feedback is essential to refine the strategic depth and balance perfectly. We chose Early Access to adjust the difficulty curve across 5 levels (0-4) and identify which evolution strategies are most appealing to players. We believe working with the community will lead to a much more polished game.
We are targeting approximately 9 months. However, the schedule may be adjusted based on development progress, the quality of community feedback, and overall polish. Our priority is to deliver a complete and balanced experience rather than rushing the schedule.
The full version is planned to include additional characters and expanded evolution ideas, more diverse event waves and elite monsters, an achievement system, and expanded language support. We also plan to continuously improve the overall game balance based on community feedback.
No, we plan to maintain the same price for both Early Access and the full release. Our goal is to provide high value at a reasonable price. (However, temporary discounts may occur during store sales or events.)
We plan to actively communicate with players through various channels, including our Discord server and email. We value feedback on character balance, evolution efficiency, and difficulty curves the most. By sharing regular development logs and listening to community opinions on key decisions, we hope our players will become true partners in the game's development.