Surfing Legends
Surf the waves, rescue the wildlife, and collect the magic diamonds in this thrilling single player adventure!
Embark on a thrilling adventure and surf across the globe, from tropical islands to the arctic, from desert oases to canyon rivers, and beyond. Rescue endangered wildlife and collect dazzling magic diamonds to boost your speed. Clean up the water by removing oil cans, plastic, and other hazards. Solve a fun ball challenge in every level. Leap over majestic waterfalls, gather shiny coins, buy awesome boards and beat the clock. Surfing Legends offers you a fun and unique surfing experience.