Survival: Fountain of Youth
Survival: Fountain of Youth is a challenging single-player open-world adventure game set on the Caribbean islands.
Survival: Fountain of Youth invites you to embark on a thrilling adventure inspired by the historic Age of Discovery. After a shipwreck, you find yourself stranded on deserted islands, where you must master the art of survival. From crafting tools and building shelters to hunting prey and battling predators, every action counts.