Survival: Fountain of Youth Echoes of the Isles
In this new item pack, you’ll discover relics of the past to decorate your base with.
These ancient trinkets come from the lost inhabitants of the isles, a last echo of their presence here. All items are usable both on land and in the Ark ship’s haul!
A dream catcher to avoid the sleepless nights, unless you’re out looking for rocks.