Survival: Fountain of Youth Echoes of the Isles
2 statuy zapomnianych bogów. Życie wieczne byłoby samotne bez nadprzyrodzonego towarzystwa.
Łapacz snów, odpędzający bezsenne noce, chyba że akurat szukasz odpowiednich kamieni.