Surviving Mars: Relaunched - Ultimate Edition
"Prime Mission" genişleme paketi, yeni Görev Finansörü Interplanetary Codex (anında açılır) ve iki yeni genişleme paketi olan "Feeding the Future" (2026'nın üçüncü çeyreği) ve "Machine Utopia"yı (2026'nın dördüncü çeyreği) içerir.
Eve hoş geldin! Ödüllü bilim kurgu şehir kurma oyunu geri döndü. Görevin: Keşif yapıp altyapı kurmaktan insan kolonistleri karşılamaya ve uzun vadeli istikrara ulaşmaya kadar uzanan bu süreçte Mars'ı kolonileştir ve hayatta kal.
Surviving Mars: Relaunched ile Haemimont Games'in orijinal koloni yönetim oyunu, büyük genişlemelerden kozmetiklere ve radyo istasyonlarına kadar geliştirilmiş ve yeniden düzenlenmiş tüm genişleme kataloğu ve yeni Mars Meclisi güncellemesiyle bir araya geliyor. Güncellenmiş arayüzü ve yükseltilmiş grafikleri ile deneyimli oyuncular için kusursuz bir Surviving Mars deneyimi sunarken yeni kumandanlar için de ideal bir başlangıç noktası sağlıyor.
Yeni Mars Meclisi, orijinalde olmayan genişletilmiş bir oyun sonu görevi getiriyor. Mars için Dünya'dan bağımsızlığı getirmeyi bile içeren uzun vadeli bir plan yap!
İnsan yaşamına uygun olmayan bir gezegende gelişmekte olan bir koloni inşa etmenin kendi zorlukları vardır. İçerdiği "Space Race" genişleme paketiyle sen, kaynaklar ve Mars'ın geleceği için uğraşırken rekabetçi finansörler tarafından desteklenen rakip koloniler de baskıyı artıracak.
Kolonini hayatta tutmak için oksijen, su, elektrik ve gıda gibi kritik kaynakları dengele. Dron'lar altyapını inşa edip bakımını yaparken yenilenen "Martian Express" de insanları ve malzemeleri daha uzun mesafeler arasında taşıyan trenler ekliyor.
Yeni binaların, üretim yöntemlerinin ve gerekli yükseltmelerin kilidini açan derin bir araştırma sistemiyle kolonini geliştir. "Below and Beyond" ile Mars yüzeyinin dört bir yanını araştırarak devrimsel teknolojileri, kaynakları ve gizli sırları keşfet.
Dünyalaştırma artık bir hayal değil, yeni mücadelen olacak. "Green Planet" ile Mars'ı daha yeşil ve yaşanabilir bir gezegen hâline getirebilir, "Laika Projesi" ile hayvan yaşamını tanıtabilirsin.