Survivor Cells - Robin
Zdominuj pole bitwy dzięki nowej komórce, wystrzeliwując burzę strzał w celu unicestwienia wirusów. Zdobądź DLC już teraz i wynieś swoje doświadczenie z gry na epickie poziomy!
Czy jesteś gotowy, by stawić czoła najbardziej intensywnym i ekscytującym wyzwaniom? Nie trać więc czasu i zdobądź najnowsze DLC do Survivor Cells już teraz!
Dzięki pojawieniu się Robin, potężnej komórki z unikalnymi zdolnościami, twoja podróż w walce z wirusami i bakteriami osiągnie epickie poziomy! Zdominuj pole bitwy, osiągnij niewyobrażalne wyniki i przedłuż swoje życie w grze, by stawić czoła jeszcze większym wyzwaniom!
To płatne DLC oferuje ekscytujące rozszerzenie do uniwersum Survivor Cells, pełne nowych możliwości i wyzwań do odkrycia przez graczy. Nie czekaj dłużej! Zdobądź je teraz i wyrusz w tę niesamowitą podróż ku zwycięstwu!