Survivor Cells
Discover the beauty and fragility of life in Survivor Cells, a unique survival game against viruses and bacteria, which strategically combines the elements of roguelite, bullet hell and tower defense in a challenging experience. Your destiny depends on your agility and choices.
In Survivor Cells, speed is just the beginning to protect your cell from relentless attacks. You'll also need to make strategic decisions by controlling your nanobot and upgrading your medications as you progress. This is a casual and challenging game with elements of roguelite, bullet hell, and tower defense, where survival is the key to victory!
If you want to follow the development and participate in future game tests, follow the studio page on Steam and join our Discord.