Survivor Cells - Premium Edition
Survival is key! In Survivor Cells, you embark on an epic journey to protect your cells against relentless attacks from viruses and bacteria. Prepare yourself to face hordes of microscopic enemies on a biological battlefield and prove that you have what it takes to win!
The Robin DLC brings a new cell to your arsenal, equipped with special abilities that turn the battlefield into a true storm of arrows. Prepare to dominate your enemies with a devastating rain of arrows.
The Virusbane DLC introduces a powerful and lethal cell, wielding the blade of death, deadly to viruses and bacteria!
Equip your cells with an imposing samurai armor, bringing the spirit of the Reaper to the battlefield.
The Premium Edition of Survivor Cells bundles the base game and two incredible DLCs into one package! It's the perfect chance to expand your in-game possibilities and make your battles even more thrilling!