Survivor Cells - Virusbane
Jesteś gotowy na stawienie czoła najbardziej intensywnym i ekscytującym wyzwaniom? Nie trać więc czasu i sięgnij po najnowsze DLC Survivor Cells już teraz!
Z nadejściem Virusbane, potężnej komórki o unikalnych zdolnościach, twoja podróż w zwalczaniu wirusów i bakterii osiągnie epickie poziomy! Opanuj pole bitwy, osiągnij niepojęte wyniki i wydłuż swoje życie w grze, aby stawić czoło jeszcze większym wyzwaniom!
To płatne DLC oferuje ekscytujące dodatki do uniwersum Survivor Cells, pełne nowych możliwości i wyzwań do odkrycia przez graczy. Nie czekaj dłużej! Weź swoje już teraz i wyrusz w niesamowitą podróż ku zwycięstwu!